everythings for you

در این وبلاگ مطالب و عکس های طنز قرار داده میشه امیدوارم لذت ببرید......

در این وبلاگ مطالب و عکس های طنز قرار داده میشه امیدوارم لذت ببرید......

سلام... من ماهان هستم مدیر وب. در این وب مطالب جالبی میزارم که امیدوارم خوشتون بیاد...برید پست هارو بخونید الکی درودیوار وب رو نگاه نکنید سریییییییییییییییع......لایک و نظر فراموش نشه....

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۷/۲۱
    wam
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

عید نوروز مبارک....

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

سلام دوستان عید را پیشا پیش تبریک میگم. مراقب باشید در چهاشنبه سوری سوخاری نشید کار دستمون ندید تو خونه بمونید حتی ارتش آمریکا و روسیه باهم متحد شن تو چهارشنبه سوری به ایران حمله کنن کل ارتششون بخار میشه میره هوا...




هرروزتان نوروز، نوروزتان پیروز، پسوردتان مرموز، آپدیتتان هرروز، ماشینتان لکسوز، لکسوزتان کم سوز، ، سیگارتان بر پوز، غمهایتان ریفیوز


  • mahan akbari

نظرات  (۲)

  • فاطمه جوووووووووووون
  • من می تونم از این پست اون شعر رو بگیرم ؟؟؟؟
    پاسخ:
    بگیر هرچی میخوای بردار ازم سوال نکن.
    سلام بابا اگه نمیتونی نویسنده باشه بهم بگو این مطلبی که امروز گذاشتی رو باید تو بخش اخبار اندرویدی میذاشتی نه اینجاااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    در ضمن نظرات رو هم تایید نکن اگه خواستی بخوان ولی لطفا تایید نکن
    از این به بعد شما مسئول بخش اخبار اندرویدی باشید
    ok????
    پاسخ:
    سلام اون فقط شوخی بود نه من دارم مطالب و نرم افزار اندروید رو دانلود و آماده میکنم تا قرار بدم عذر خواهی میکنم اگه خطایی کردم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی