everythings for you

در این وبلاگ مطالب و عکس های طنز قرار داده میشه امیدوارم لذت ببرید......

در این وبلاگ مطالب و عکس های طنز قرار داده میشه امیدوارم لذت ببرید......

سلام... من ماهان هستم مدیر وب. در این وب مطالب جالبی میزارم که امیدوارم خوشتون بیاد...برید پست هارو بخونید الکی درودیوار وب رو نگاه نکنید سریییییییییییییییع......لایک و نظر فراموش نشه....

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۷/۲۱
    wam
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

خوش آمد گویی.....

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ب.ظ

سلام  به وبلاگ من خوش اومدید...امیدوارم از پست ها لذت ببرد

با همه هم تبادل لینک میکنم و مطالب رو هم با ذکر منبع کپی کنید و گرنه راضی نیستم....


  • mahan akbari

نظرات  (۳۰)

  • فاطمه ی ناراحت
  • ماهان وبلاگم چی شده؟؟؟
    نوشته حذف شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    برای اینکه مطالبت سیاسی بود. اون عکس رییس جمهور چی بود ها؟
    در ضمن من رفتم وبت باز بود که؟
  • فاطمه جوووووووووووون
  • بیا وبلاگم یه سری چیزای جدیدی گذاشتم
    پاسخ:
    همه رو دیدم.
    سلام.
    سال نو را به شما تبریک و تسلیت عرض می نمایم(تبریک به جهت نوروز و تسلیت به جهت ایام فاطمیه و اینکه یکسال گذشت ولی اماممان نیامد) و امیدوارم این سال برای شما سالی سرشار از موفقیت و همراه با رضایت اهل بیت و خداوند منان باشد...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    التماس دعا
    یا زهرا
    .....................
    خادم الحسین
    1393/01/02
    سلام میخواستم یه انتقادی راجب نویسندگیت تو اندرویدی بکنم لطفا هر وقت که میخوای مطلب بزاری اول خودت دانلود کن بعد اسم فایلو عوض کن و بعد بزارش واسه دانلود نکه برداری لینک یه سایت دیگه رو کپی بزنی!!!!یا مثل من برو مغازه واسه خودت بازی بخر بعد بیا واسه دانلود بزار پس فهمیدی از این به بعد چی کار کنی؟؟؟
    پاسخ:
    اره فهمیدم.
    به خدا گفتم:
    خدایا تو که میدونستی تنهام میذاره پس چرا بهم نگفتی؟!
    خدا گفت:
    از بس بهت گفت دوستت دارم ، منم باورم شد…
    سلام.بم بسر


    سلام کم پیدایی نکنه از من ناراحتی؟؟

    این وبلاگ داره وبلاگایی که من توشون عضومو هک میکنه !!!!!!!!!!!!! ازت میخوام هکش کنی !!!!!!!! خواهش !!!!!!!!!
    این وبلاگ هم مزاحمم شده لطفا هکش کن ^_^
    amirtataloo.blog.ir
    پاسخ:
    بیان دارای سیستم امنیتی فوق پیشرفتست نمیشه هکش کرد اما بلاگفا میشه...
    ماهان اسم ادرس وبت تهمینست چرا!!!!!!!!

    چرا وبلاگت رو تو گوگل میزنم نمیاد؟!

    من برا اینکه بیام تو وبلاگت اول میرم وبلاگ خرخاکی بعد از تو لینک های اون تورو انتخاب میکنم بعد وب تو میاد!

    پاسخ:
    :|

    ببخشید خودم فهمیدم!!

    آدرس تو همش اشتباه می زدم!

    پاسخ:
    موردی نیست :)
    سلام از وب من هم دیدن کن عزیز ......
    پاسخ:
    حتما
    کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 50 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

    http://ptc-bank.blog.ir/

    اپمممممممممممممممم ماهان
    ماهان میای وبم ادرستو بذار داخل اون قسمت ادررررررررررررررررررررس وب سااااااااااایت
    راستی ماهان تو از قبل لینک بودی
    پاسخ:
    ممنون از نظرات و حضورت این تازه همش نیست همه رو باس بخونی :))))) شوخی کردم هرچی خوندی خوندی ممنون....
    خیلیم باحاله
    پاسخ:
    ممنون از نظرت
  • نورالدین عبدالله زاده
  • برای تبادل لینک مارا باعنوان: دانلود فور یو|فیلم, آهنگ, بازی, کتاب, نرم افزار و ... 
    و آدرس: http://download4you.blog.ir/
    لینک نمایید سپس مشخصات و لینک خود را در بخش نظرات نوشته و برای ما ارسال کنید.در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان در سایت ما قرار میگیردبا تشکر
  • نورالدین عبدالله زاده
  • برای تبادل لینک مارا باعنوان: دانلود فور یو|فیلم, آهنگ, بازی, کتاب, نرم افزار و ... 
    و آدرس: http://download4you.blog.ir/
    لینک نمایید سپس مشخصات و لینک خود را در بخش نظرات نوشته و برای ما ارسال کنید.در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان در سایت ما قرار میگیردبا تشکر
    4 تا اپمممممممممممممممممممممم
    ﺍﺯ ﺍﻭﻧﻴﻜﻪ ﻛﺎﻣﻼ ﺩﺭﻛﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ ،
    احساست حس میکنه ،
    ﺣﺮﻓﺎﺗﻮ ﻣﻴﻔﻬﻤﻪ ،
    ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ ؛
    ﺑﺘﺮﺱ !
    ﭼﻮﻥ ﺍﻳﻦ ﺁﺩﻡ ﺧﻮﺏ ﺑﻠﺪﻩ ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﺑﺰﻧﻪ …
    پاسخ:
    زیبا بود

    چرخ و فلک میخواستیم  فلک نصیبمون شد

    ساده ی ساده بودیم  کلک نصیبمون شد

    دنبال یه حقیقت  تو آینه ها میگشتیم

    اما توقاب گریه  ترک نصیبمون شد...

    ممنووووووووووووووووووووووووووووووونم که تولدمو تبریک گفتی:)
    پاسخ:
    خواهش میکنم کاری نکردم :)
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
  • فاطمه جووووووووووووووووووووووووووووووووون
  • سلاااااااااااااااااااااااااااااااام!!!
    چه خبرا؟؟؟
    چرا پست نمی زاری؟؟؟
    اگه میشه چند تا بزارو دل طرفداراتو خوش کن... خواهش ...
    یه خواهش دیگه هم دارم ...
    یه وبلاگ درباره ی ترول فقط ترول خب نه اون ترول ها اون عکسا نه . اون ترول های غول پیکر اگه میشه هرچه سریع تر تو این هفته درست کن بعد ادرسشو بده به من تورو خدا
    اگه درست کنی خیلی خیلی ممنونم
    ممنون ممنون ممنون
    فعلا خداحافظ اگه درست کردیش توی جواب این نظر بنویس بازم ممنون

    پاسخ:
    سلام اولا من وقت پست گذاشتن ندارم دوما وقت وبلاگ ساختن ندارم! باشه تابستون با تشکر خداحافظ.
    :( باشه پس خدا حافظ ):
    سلام وب زیبای دارین مطالبتون هم جالبن
    به وب من هم سر بزنید و نظر بدین اگه خواسنین میتونیم تبادل لینک کنیم.
    هرچند تا تو وبم نظر بدین به همون تعداد تو وبتون نظر می دم 
    فقط متن نظرات تو صیفی باشه.
  • فاطمه جووووووووووووووووووووووووووووووووون
  • سلااااااااااااااااااام خوبی تمام پست ها تو خوندی سری هم بزن

  • فاطمه جووووووووووووووووووووووووووووووووون
  • سلااااااااااااااااااام خوبی تمام پست ها تو خوندی سری هم بزن

    پاسخ:
    سلام ممنون از توجهت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی